So 11.4.2015 – pracovní list 3

Zadání naleznete ZDE (řešení ZDE)

Řešení z pátku ZDE

st 8.4.2015 – pracovní list 2 – řešení

Naleznete ZDE

st 8.4.2015 – pracovní list 1

Práce v hodině – pohyb, soustava rovnic:

IMG_0190IMG_0191

 

Soút 7.4.2015 – pracovní list 1

Řešení – numerika, úloha

IMG_0188IMG_0189

st 2.4.2015 – domácí práce

Procenta: zadání, řešení (z učebnice Běloun).

Slovní úlohy:

pá 27.3.2015 – domácí práce

Cvičný test ze středy 25.3. ZADÁNÍ a ŘEŠENÍ. Postup: nejprve vyzkoušej vypočítat sám, potom se teprve podívej na řešení. Zkus přijít na to, proč je příklad řešený zrovna tak, hledej souvislosti jednotlivých postupů v řešení se zadáním.

NEPŘÍJDEŠ-LI NA TO PROČ SE TO TAK ŘEŠÍ, ZEPTEJ SE VE ŠKOLE :-).

Procvičuj si základní úpravy výrazů číselných a výrazů s proměnnými ZDE

pá 20.3.2015 – domácí práce

Úlohy bez řešení naleznete ZDE, řešení úloh najdete ZDE

pá 13.3.2015 – domácí práce

Úlohy bez řešení naleznete ZDE, řešení úloh najdete ZDE

pá 6.3.2015 – domácí práce

Úlohy bez řešení naleznete ZDE, řešené příklady ZDE

Pro procvičení numerických dovedností zpaměti doporučuji těchto 20 příkladů (POZOR – výsledky k příkladu uvedený až na následující straně).

pá 27.2.2015 – domácí práce

Úlohy bez řešení naleznete ZDE

Řešené úlohy naleznete ZDE

Řešený příklad:

pá 20.2.205

Úlohy i s řešením naleznete ZDE.

Celý sobor úloh doporučený společností CERMAT, ze kterého byly úlohy vybrány naleznete ZDE.

pá 13.2.2015 – nebylo – zápis

 

pá 6.2.2015 – nebylo – jarní prázdniny

 

pá 31.1.2015 – nebylo – pololetní prázdniny

pá 23.1.2015 – nebylo – nevyhovoval termín žákům

pá 16.1.2015

zadání ZDE (úlohy 1, 5, 7, 15), řešení ZDE, úkol k procvičení ZDE

Řešení úloh

Správné odpovědi jsou v hranatých závorkách, v uvozovkách jsou pak mé komentáře k řešení

ÚLOHA 1, [9/16; 16] – „vyjádřit si číslo 1 jako 16/16 ušetří čas“

ÚLOHA 7, [A] – „trojčlenka: známe 70%, je lépe počítat 30% než 100%“

ÚLOHA 15 [N, A, A, N] – „kontrola všech stran (Pythagorova věta), neplést si obvod a obsah“

ÚLOHA 5 [4/3, 1/9, 1/3, 2/3]